Sunday, June 7, 2009

今日geh生活过得好充实!!哈哈!

首先比我老豆吵醒啦!要去火车站载我嫲嫲!
但系,嫲嫲好似某甘早到啵!
某商干!起就起咯!跟住就落吉隆坡'yak'早餐!12点几,仲早餐?!
去吃jalan loke yew 亨记 geh 云吞面
老豆喊只半!我又喊只半!都几饱下咯!
吃完都1点半左右到啦!但系嫲嫲都仲没到站。。仲要个几钟!!
死啦!两父女要去边咧!?唔通去shopping meh?
突然间老豆话去次厂街吃“牛岚面”!
喂!大老!ngam ngam 系亨记行出黎,再上车,又话食面!
仲要系“牛岚面”个只!有病某?!
阿老豆喊到,唔通唔去meh?。。。去咯!
。。。。。。。。。。。。。。。。到lak!
我就parking 咯!区好开心甘落左车!完全唔理下个女geh感受!
顶!
好!齐齐落车!
我一生人最怕两件事!一,小强。二,怕热
哇大老!马来西亚d天气,大家有目共睹!你黎啦!
某商干!继续行。。区就自己行自己。。仲要行到武雷宫甘远

有版睇!

又到lak!坐底喊也!我某吃,得区吃!吃左8鸡也
又行去门口!突然间!区又话:如果吃埋个“龟苓膏”仲靓仔!
stone左!!!我无言!!!老豆你赢左!

tata!

order左!

吃吃吃!

结果就甘,系个几钟入边,吃左3样也!
云吞面”“牛岚面”通埋“龟凌膏”!
跟手行下条街嘞。。。比我睇到好似鸡蛋甘大粒geh荔枝!!
*唔知点解upload唔到张相wor?T.T
下次先再up过!

终于“”到载嫲嫲啦!
我今日做左个孝顺女!
完!







No comments:

Post a Comment