Wednesday, November 3, 2010

点啊~~~~~~~好烦啊~~~~~~~~~~~~~~

哇~~~今日全公司死气沉沉~全部都心情唔靓~
原来系有原因既~~~~因为公司要cut cost~要搵人来开刀啦~
公司降低成本喇!要人开刀!!
唉~一口气炒左3个人,迟下仲要炒多一个~
唉~~我接受唔到咯~
好彩~我某中!但系说来一匹布甘长~
系时候辞职啦~~~东家唔打,打西家~
天涯无处不留人!
我会记住这一刻~
仲要比人摆上神台~
认为我做了3个月~说左一句话,就可令个妹子听日唔洗返工,甘你做左甘耐,岂不是可以帮个妹子要返里份工咯?!!!用脑子想想吧~人~
系工死甘岩的甘巧,搵到位“sip”到佢z~~~
唉~~~虽然无中奖~但系为保某人,我确定辞职~
佢比我刚需要这份工~
公司要我替埋佢既工作~但偏偏点解系佢~
虽然佢做野系挣d~但系唔至于啊~~~
我应该点做啊~~~
好烦啊~~~
如果宝宝系度就好啦!!!!
点面对听日咧??笑住甘??当某事发生?
点啊~~~~~~~好烦啊!

No comments:

Post a Comment